سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره اجاره ون تشریفاتی

یکی از کسب و کار هایی که در سال های اخیر رشد و پیشرفت چشم گیری داشته است، صنعت اجاره ماشین نام دارد. شرکت های مشغول به فعالیت در زمینه اجاره ماشین معمولا خدمات اجاره خودروهای لوکس، خودرو های اقتصادی، ماشین عروس و اجاره اتوبوس و ون را ارائه می کنند. اجاره ون تشریفاتی یکی از مهم ترین خدمات این شرکت ها می باشد به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معرفی و توضیح کامل خدمات اجاره ون تشریفاتی بپردازیم لذا مثل همیشه با ما همراه باشید.
دسته بندی ون های تشریفاتی
در کشور ایران چندین مدل ون در زمینه ی تشریفات کاربرد دارد. برخی از پر کاربرد ترین این مدل ها به شرح زیر هستند:
اجاره خودرو ون تویوتا هایس
این خودرو یکی از محبوب ترین خودرو ها در زمینه ی تشریفات و ترانسفر فرودگاهی لوکس است که دارای ظرفیت 14 نفر می باشد. از امکانات و ویژگی های این خودورو می توان به موتور بسیار کم صدا، گیربکس اتومات 6 سرعته، سیستم ورود بدون کلید، فرمان تلسکوپی، آینه های برقی، گرمکن صندلی های جلو، مانیتور، سنسور دوربین دنده عقب، سیستم اتوپارک، سیستم تهویه مطبوع، سیستم قدرتمند سرمایشی و گرمایشی و نشیمن بسیار راحت صندلی ها اشاره داشت.
Ù?Ù?Ù? Ú?Û?ز دربارÙ? اجارÙ? Ù?Ù? تشرÛ?Ù?اتÛ?
اجاره خودرو ون بنز ویتو
این خودرو دومین خودرو پرکاربرد در زمینه تشریفات و ترانسفر فرودگاهی لوکس با ظرفیت 6 نفر است. از ویژگی ها و امکانات این خودرو می توان به گیربکس اتومات 7 سرعته، صدای کم موتور، سواری فوق العاده راحت، سیستم تهویه، سیستم قدرتمند سرمایشی و گرمایشی، فضای مناسب داخلی، دوربین دنده عقب، سییستم پخش موسیقی پیشرفته و مجهز به پخش دی وی دی و بلوتوث و USB، سیستم ناوبری ماهواره ای و کیسه هوا برای سرنشینان جلو اشاره داشت.
اجاره خودرو ون هیوندا اچ 350
این خودرو یکی از پرکاربرد ترین خودرو ها در زمینه تشریفات است که در دو مدل باربری و مسافربری تولید شده است. مدل مسافربری ون هیوندا اچ 350 دارای ظرفیت 12 نفر می باشد. از امکانات و ویژگی های این ون تشریفاتی می توان به نمایشگر 4.2 اینچی، گیربس دستی 6 سرعته، سیستم های EDC، ESC، ROM، ABS، EBD و HAC، آینه های راهنما دار و دارای سیستم گرمکن، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، هواکش سقفی، کنسول وسط، سیستم  صوتی قدرتمند و مجهز به USB و AUX و کپسول آتش نشانی اشاره داشت.
کاربرد اجاره ون تشریفاتی
کاربرد اصلی ون های تشریفاتی در ترانسفر فرودگاهی و جابجایی مهمانان مهم شرکت های بزرگ می باشد. در واقع بسیاری از سازمان ها برای ترانسفر مهمان های خارجی از فرودگاه به محل اقامت شان به شرکت های اجاره خودرو جهت اجاره ون تشریفاتی مراجعه می کنند و با توجه به میزان بودجه و تعدا نفرات مهمانان ، ون تشریفاتی خود را انتخاب می کنند. ون های تشریفاتی برای مسافرت های گروهی و گشت های شهری نیز مورد استفاده قرار می گیرند.