سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره ماشین در دبی

برای گردش در دبی به دنبال خودرو هستید؟ خوشبختانه شرکت بین المللی سعادت رنت  این امکان را فراهم آورده است تا خارج از مرزهای ایران خدمات خود را به هم طنان عزیزمان ارائه دهد. شعب اجاره اتومبیل در دبی سعادت رنت در تمام شهرهای این کشور و در سه پایانه فرودگاه بین المللی دبی قرار دارند. بنابراین، مهم نیست که خودرو را برای کجا می خواهید، می توانید به سرعت ماشین را انتخاب کنید و به صورت آنلاین رزرو کنید. اجاره خودرو با بهترین شرایط و بدون مدارک را از ما بخواهید.

 

اجاره خودرو در دبی از ایران 

شما مسافران دبی می توانید قبل از سفر خود به این کشور ماشین مورد علاقه خودتون رو از ایران به وسیله یکی از شرکت های معتبر اجاره خودرو رزرو کنید. سعادت رنت این امکان را فراهم کرده تا لوکس ترین خودروها را با بهترین قیمت از ایران برای دبی اجاره کنید. اما شرایط و مدارک اجاره چگونه است؟ ما برای هم وطنان عزیزی که راهی سفر به دبی هستند شرایطی را ایجاد کرده ایم تا از داخل ایران برای این کشور خودرو اجاره کنند.

 

مراحل اجاره خودرو در دبی

با شرکت سعادت رنت می توانید خودرو مدنظرتان را در کم تر از ده دقیقه به راحتی رزرو کنید. اما برای رزرو خودرو در دبی باید مراحلی رو طی کنید. در زیر راهنمای رزرو اجاره ماشین در دبی را برایتان فراهم کرده ایم تا به راحتی رزرو را انجام دهید:

قدوم اول : 

تماس با شرکت از طریق شماره های درج شده در سایت و یا ارسال پیام در تلگرام و یا واتسپ برای اطلاع از خودروهای موجود اجاره ی ماشین در دبی و انتخاب خودرو مورد نیازتان برای کرایه در زمان و مکان درخواستی شما  

قدوم دوم : 

ارسال مدارک مورد نیاز از طریق تلگران و ویا واتسپ برای رزرو اجاره ماشین در دبی 

قدم سوم : 

آخرین قدم مرحله تحویل خودرو به شما، در مکان درخواستیان می باشد. در این مرحله بازدید خودرو از جانب شما و دریافت اصل مدارک از طرف نماینده و سرانجام امضای قرار داده می باشد.

 

 

خودروهای موجود برای اجاره ماشین در دبی 

خودروهای موجود شرکت جزو بهترین های بازار اجاره ماشین است که در زیر لیستی از آن ها برایتان ذکر شده است.

 

هویندای سوناتا

نیسان پاترول 

تویوتا لندکروز 

تویوتا کرولا 

شورلت کروز 

نیسان روج 

نیسان پتفایندر

کیا اسپورتیج 

فورد فیوژن 

فورد فوکوس

میتسوبیشی میراژ

 

تمام خودروهای نام برده شده برای کرایه ماشین در دبی موجود می باشد که می توانید در هر روز هفته و در 24 ساعت از شبانه روز رزرو کنید. اما به توجه به محدود بودن تعداد ماشین ها حداقل 48 ساعت قبل از سفر خود برای رزرو اقدام کنید. حداقل یک روز قبل از سفر خود برای رزرو اجاره اتومبیل در دبی اقدام کنید تا از تخفیف بهره مند شوید