سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره خودرو

اجاره خودرو سعادت رنت مهمترین دستاورد خود را کسب رتبه اول رضایتمندی مشتری در سالیان متوالی می داند.
کسب این رتبه رضایتمندی مشتری از وب سایت گوگل به دلیل قیمت گذاری متناسب با سال ساخت و کیلومتر کارکرد خودروها می باشد.

شفاف سازی میزان مسئولیت مالی مشتریان و ارایه بیمه های بین المللی و عدم دریافت تضامین غیرموجه در زمان اجاره ماشین یکی ار مهمترین وجه تمایزات سعادت رنت می باشد.

از دیگر دلایل رضایت و اعتماد مشتریان ما برای کرایه ماشین، داشتن محل استقرار ثابت در تهران و دیگر شهرها ایران می باشد.همچنین سعادت رنت تنها شرکت اجاره دهنده ماشین های در حد صفر می باشد که حداکثر طول عمر خودروها  18 ماه و خودروهای لوکس با طول عمر 36 ماه است.

اجاره ماشین تهران

بی شک ترافیک شهر تهران مهم‌ترین عامل افت خودروهای شخصی است. اگر برای انجام کارهای روزمره خود نیاز به خودرو دارید اجاره خودرو در تهران بهترین انتخاب برای شما است. رنت ماشین در تهران این امتیاز را به شما می‌دهد تا بدون پرداخت هیچ نوع جریمه‌ای، از طرح ترافیک کرایه خودرو سعادت رنت بهره‌مند شوید. یکی از مزیت‌های شرکت بهره‌مندی خودروها از طرح ترافیک در صورت نیاز و خواست شما می‌باشد.

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت در بهترین شب زندگیتان در کنار شما خواهد بود. خدمات ارائه شده اجاره ماشین عروس در دو نوع خدمات اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده می‌باشد. لیست خودروهای موجود برای ماشین عروس با توجه به بودجه‌ای که شما در نظر گرفته‌اید به‌صورت روزانه و ساعتی کرایه داده می‌شود. یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده شرکت، گل‌آرایی ماشین عروس و دست گل عروس می‌باشد. شما می‌توانید در صورت نیاز به امور گل آرایی مراسم خود نظیر دست گل عروس و گل‌آرایی ماشین عروس را به ما واگذار کنید. می‌توانید برای مشاهده نمونه ماشین‌های عروس گل‌آرایی شده به صفحه اجاره ماشین عروس مراجعه کنید.

 

 

اجاره ماشین بدون راننده در تهران و شهرستان‌ها، با قیمت‌های بسیار مناسب و شرایطی آسان، جزو خدمات برتر سعادت رنت است  اجاره ماشین ارزان بخشی از ویژگی های مهم شرکت سعادت رنت است.تنها با یک تماس می‌توانید از قیمت اجاره خودرو بدون راننده و شرایط کرایه ماشین در تهران مطلع شوید. شرکت سعادت رنت در هنگام قرارداد اجاره ماشین‌های بدون راننده خود برای ضمانت یک فقره چک به مبلغ خودرو، سند مالکیت و مدرک شغلی معتبر از اجاره گیرنده خودرو دریافت می‌کند. مدارک دریافت شده در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود. کلیه خودروهای شرکت در حد نو بوده و باکیفیت خوبی ارائه می‌شوند و انتظار می‌رود شما هم تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیرید. اجاره خودرو بدون راننده نیز شامل کرایه خارج از شهر و کیلومتر اضافه و ساعت اضافی نیز می‌شود که در هنگام عقد قرارداد تمامی موارد ذکر می شود.

 

 

در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید از خودروهای اجاره‌ای باراننده شرکت استفاده کنید.برای اجاره خودرو با راننده نیاز به هیچ مدرکی نیست.در واقع سعادت رنت این شرایط را برای مشتریان خود فراهم آورده تا بدون مدرک خودرو اجاره کنند. درصورتی‌که خودرو موردنیاز خود را با راننده کرایه کنید شرکت دیگر هیچ مدرکی را از شما برای ضمانت دریافت نمی‌کند و تمام مسئولیت خودرو بر عهده خود راننده شرکت خواهد بود.

 

 

سعادت رنت با مجوز ثبت شده به شماره 7250 به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های اجاره خودرو و اجاره ون مجموعه بی نظیری از خدمات را برای رفاه حال مشتریان خود ارائه می دهد . دیگر نگران رفت و آمد خود به فرودگاه و یا رفتن به سفر را نداشته باشید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به صورت گروهی و دسته جمعی سفر می کنید و یا کمبود جا در ماشین شخصیتان، دغدغه مهم ذهنیتان است، ما به شما اجاره ون سعادت رنت را پیشنهاد میکنیم. با اجاره ون فرودگاهی دیگر نیاز نیست شما با ماشین خود به فرودگاه بروید و مجبور به پرداخت هزینه پارکینگ فرودگاه باشید. بلکه می توانید با یک مبلغ کمتر با اجاره ون با راننده هزینه های خود را مدیریت کرده و دیگر از پرواز خود جا نمانید.  

 

 

مدارک لازم برای اجاره خودرو در تهران و سایر شهرستان‌ها با یکدیگر یکسان بوده. البته قبل از اجاره خودرو حتماً باید با تماس تلفنی از مدارک موردنیاز مطلع شده و یا به صفحه مدارک لازم برای اجاره خودرو مراجعه کرده تا بتوانید به‌راحتی ماشین اجاره کنید.