سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره ون در سراسر کشور+قیمت[کرایه ون تحویل کمتر از 3 ساعت]

اجاره ون مسافرتی

در حال حاضر شرکت دارای چندین دستگاه خودروی تحت پوشش از انواع مختلف شامل : ون هایس –میدل باس- ون میتسوبیشی - ون هیوندای H350 - ون دلیکا - ون بنز ویتو میباشد که در مسیر فرودگاه در سفر به ارائه خدمات به مسافران می پردازند.

خدمات اجاره ون مسافرتی و فرودگاهی

شرکت به مسافران، بصورت درب به درب یعنی از درب منزل شما (یا محل مورد نظر شما) تا فرودگاه و از فرودگاه به درب منزل (یا محل مورد نظر شما) در تهران و یا کلیه نقاط کشور انجام می پذیرد.

اجاره ون با راننده مجرب و حرفه ای

شما می توانید با اجاره ون با راننده از خدمات ویژه ما برای سفرهای کاری خود استفاده کنید. امکان استفاده از راننده مجرب و حرفه ای توسط موسسه اجاره خودرو سعادت رنت یکی دیگر از خدماتی است که از طرف این شرکت به مشتریان ارائه می شود. رانندگان ما شامل افرادی مسلط به زبان های انگلیسی و عربی می باشند، که به کلیه کارهای تشریفاتی در خصوص ارائه خدمات اجاره ون با راننده اشراف کامل دارند. اما اگر شما نیازمند راننده ای مسلط به زبان های دیگر هستید، شرکت می تواند با توجه به نیاز و در خواست شما راننده ای مسلط به زبان درخواستیتان را با کرایه ون در اختیارتان قرار دهد.

سرویس سرمایش و گرمایش ون ها

ون های شرکت سعادت رنت دارای تمامی شرایط برای رانندگی در مدت طولانی از نظر فنی، سیستم گرمایشی و سرمایشی میباشند. سیستم گرمایشی وسرمایشی ون های شرکت با توجه به شرایط آب و هوایی از ابتدای ورود برای شما روشن می باشد و همچنین با خواست شما کولر و یا بخاری ون ها خاموش و یا روشن می شود.

 امکانات ون

تمامی ون های شرکت مجهز به تجهیزات رفاهی و فول آپشن بوده و برای سفرهای طولانی بهترین گزینه می باشند. ون هایس یکی از پرکاربردترین ون های موجود می باشد که دارای سیستم پخش Lcd می باشد. اجاره ون جزو خدماتی است که کادر متخصص را می طلبد. از این رو ما در سعادت رنت با در اختیار داشتن به روز ترین ون های موجود در سراسر تهران و حومه تهران برای کرایه ون دربستی با کادری حرفه ای و با سابقه از رانندگان تشریفات آماده سرویس دهی به شما عزیزان می باشد.

خدمات ویژه برای معلولین

شرکت همواره راحتی و رضایت مشتریان را در اولیت خدمات خود قرار داده است. یکی از این خدمات، سرویس های ویژه به افراد معلول می باشد. سعادت رنت برای سرویس دهی به افراد معلول جایگاه ویژه ای داخل ون را تعبیه کرده است و یک راننده مجرب و با سابقه را برای کمک و خدمت رسانی در اختیارتان قرار می دهد.

تمیزی ماشین ون

ون های اجاره ای شرکت قبل از تحویل به مشتریان از خدمات سرویس کارواش بهره می برد.

پخش موزیک دلخواه

اگر دوست دارید هنگام سفر به آهنگ‌هایی گوش کنید که مورد علاقه تان است؛ در صورت داشتن یک فلش مموری و تحویل آن به راننده این کار را برای شما انجام می دهد. پخش موزیک دلخواه یکی از خدمات ارائه شده شرکت است که مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

محاسبه قیمت اجاره ون برای خارج از شهر

هزینه های دریافتی برای اجاره ون برای خارج از شهر تهران که به صورت دربستی و دراز مدت است توافقی می باشد. البته این هزینه برای انواع ون متغیر میباشد. می توانید پس از اعلام برنامه سفر خود به مشاوران قیمت تمام شده و پیش فاکتور کرایه ون دربستی خود را دریافت نمایید.