سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره خودرو با شرایط آسان(راهنمای اجاره ماشین)

راهنمای اجاره خودرو 

اجاره خودرو صنعت نوین در زمینه گردشگری است که  برای همه افراد به راحتی قابل دسترس است. اجاره ماشین به این صورت است که فرد اجاره کننده با مراجعه به شرکت های رنتکار و یا از طریق تماس تلفنی خودرو مورد نظر خود را برای مدت زمان مشخص شده رنت می کند. اجاره ماشین ها می تواند به دو صورت روزانه و یا بلند مدت باشد. برای اجاره خودرو شرکت های رنتکار برای ضمانت از مشتریان خود مدارکی دریافت می کنند که در زیر به آن اشاره خواهد شد.البته برخی از خدمات دارای شرایط خاص هست که باید قبل از رنت ماشین از شرکت ها بپرسید. 

خدمات شرکت ها شامل موارد متنوعی است که می توان به اجاره خودرو با راننده ، اجاره خودرو بدون راننده، اجاره ماشین عروس و ... اشاره کرد. ماشین های شرکتها شامل خودروهای ایرانی و خارجی است که میتوان به خودروهای اقتصادی و لوکس تقسیم بندی کرد. خودروهای باراننده بیشتر خودروهای تشریفاتی و لوکس هستند که همراه با راننده تشریفاتی اجاره داده می شوند. اما سوال اینجاست که فرق اجاره خودرو با راننده و بدون راننده چیست ؟ و شرایط هر یک چه می باشد؟

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره ماشین بدون راننده به خدماتی گفته می شود که خودرو موردنیاز مشتری بدون راننده با شرایط و مدارک مورد نیاز اجاره داده می شود.برای این نوع خدمات شرکت تعداد روز، خودرو درخواستی ، زمان و پلن سفر شما را دریافت می کنند.خودروهای بدون راننده به دلیل اینکه خودرو در اختیار شما است ضمانتی برای خودرو از مشتری دریافت می شود.خودروهای بدون راننده دارای بیمه کامل بدنه هستند که کمترین تعداد روز اجاره آنها سه روز است.ماشین های بدون راننده 

اجاره خودرو با راننده

اجاره ماشین باراننده جزو خدمات تشریفاتی شرکت ها است که بسیار آسان و بدون نیاز به شرایط و مدارک قابل رنت است. تفاوت بعدی این نوع اجاره ساعتی اجاره کردن آن است.برخلاف کرایه ماشین بدون راننده این نوع خدمات را می توان به صورت ساعتی نیز اجاره کرد. اما باید به این نکته توجه کرد که حداکثر زمان اجاره ماشین باراننده ده ساعت است.

اجاره خودرو ایرانی در تهران 

در شرکت های اجاره خودرو به دلیل قیمت بالای ماشینها خودروهای ایرانی بیشترین در خواست را دارند. خودروهای ایرانی قابل اجاره شامل: 207،206 ، پژو پارس، رنو ال 90 است.

معرفی شرکت اجاره خودرو 

یکی از شرکت های مهم در زمینه اجاره خودرو شرکت رنت کنیم است. این شرکت  دارای خدمات متوعی است که به راحتی می توانید هر خودرویی که می خواهید اجاره کنید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو 

همان طور که در بالا اشاره شد، اجاره خودرو بدون راننده دارای مدارک خاصی است که هرشرکت مخصوص به خود دارد. مدارک لازم برای اجاره خودرو شامل موارد زیر است که به آن اشاره کرده ایم .

مدارک لازم اجاره خودرو بدون راننده برای اتباع ایرانی

شرایط سنی راننده:

داشتن حداقل سن 20 سال

گواهینامه رانندگی:

گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه

اسناد شناسایی مورد نیاز:

نیاز به ارائه مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده

ارائه کپی از کارت شناسایی معتبر

شرایط پرداخت کرایه و ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک:

یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو(چک و یا سفته دریافتی هنگام پایان قرارداد و برگشت خودرو به مشتری بازگردانده می شود).

پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.

پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.

مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود